8.12.2009

Beyaz Fırın'dan Yeni Yıl Tatları...








Beyaz fırın, birbirinden şık ve neşeli yeni yıl ürünleri ile yılbaşı heyecanınıza ortak oluyor.Eşsiz lezzetlerle dolu yeni yıl sepetleri, çikolata kremalı ve özel baharatlı kırmızı-yeşil makaronlar, geleneksel kestaneli yılbaşı pastaları, tadına doyulmaz yılbaşı klasiği panettoneleri, metal kutularda farklı draje çikolatalar ve birbirinden neşeli 'gingerbread' kurabiyeler...
Unutmadan, beyaz fırının bu muhteşem lezzetleri arzu ederseniz online satışla kapınızda...


5 yorum:

Dominika dedi ki...

beyaz fırında mı satılıyormuış bunlar.. çok leziz görünüyor..teşekkürler canım.

Olcay Turkuaz dedi ki...

rica ederim canım, evet çok lezzetli görünüyor hepsi fakat bayramda o kadar çikolata&draje yedim ki...yine de bu lezzetlere hayır diyemem:D:D

Zeynep'in Evi dedi ki...

bayıldım bayıldım hepsi harika düşünülebilir niçin olmasın..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bunları görünce acıktım!

Olcay Turkuaz dedi ki...

bende her baktığımda acıktığımı hissediyorum:D:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...