7.03.2010

Dermalogica Basın Daveti...


Geçen hafta cumartesi günü Antis Kozmetik Teknik Müdürü MelikeYumlu’nun önderliğinde Dermalogica'nın düzenlemiş olduğu bir cilt bakım etkinliğine konuktum..Ortam Dermalaogica'nın skin bar'ı gibi düzenlenmişti...Saç bantlarımız ve önümüzde gerekli olan tüm malzemelerle çok hoş bir cilt bakım günü yaşadık...Dermalogica'nın ürün tanıtımlarımdan hemen sonra konuklar için hazırlanmış olan skin bar'da cilt bakımımız ve cilt analizimiz yapıldı.Güleryüzlü Dermalogica ekibi konuklarla tek tek ilgilendi...Bende artık cildim için asla sabun kullanmamam gerektiğini bu toplantıda anlatılanlarla anlamış oldum çünkü sabun genç ciltleri hemen kurutmuyor,,ama bir kaç aylık bir kullanımdan sonra sabununun cildi kurutacağı benim de bugünlerde yaşamış olduğum bir tecrübeyle artık sabun kullanımıma son vermemi sağladı.Zaten kuru bir cildim var bi de sabun kullanıyordum daha iyi temizler diye, cildimi pul pul döktü sağolsun:((


ve gelelim seminerden karelere...


Ayna yüzümü kapatmış:)

Yüzümü Temizlerken:))




Etkinlik sonunda bize hediye edilen Dermalogica ürünleri.


2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

bu seminerler devam edecek mi canım ben de katılmak isterdim..

Olcay Turkuaz dedi ki...

zeynepcim, bana iki davette de mail gelmişti,şu an devam edip etmeyeceği hakkında da bi bilgim yok ama umarım devam eder...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...