24.03.2010

Eyüp Sabri Tuncer Alışverişim...


Eyüp Sabri Tuncer'in kadınlar gününe özel fırsatından en son yararlananlardan biri benim sanırım :))Geçen çarşamba sipariş vermiştim ve dün sabah elime ulaştı..Asıl almak istediğim el yapımı kalıp sabunların çoğu stoğa bir daha gelmemek üzere tükenmişti. Bende kokusunu merak ettiğim menekşe kolonyası ve gülsuyu siparişi verdim..Hediye seti olarak Pink Blossom...

Öncelikle menekşe kolonyasının kokusuna bayıldım diyebilirim..Sanırım bu hoş kokuyu veren içindeki müge ve beyaz misk..Hediye setimi( Pink Blossom) ilk kokladığımda baya ağır bir koku gibi geldi ,içindeki yaseminden olsa gerek..Yasemin kokusu çok ağır gelir bana çünkü,,ama kullanınca hoşuma gitti...


Yarın yani 25 mart Eyüp Sabri Tuncer'in kadınlar gününe özel kampayasının son günü..Hala alışveriş etmeyenler varsa duyurulur!!!

3 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

canım güle güle kullan:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

sağolasın canım,,muckk..

Imge dedi ki...

Dün verdim sipariş bakalım.. merakla bekliyorum..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...