1.06.2010

Shelax Talihlileri!

Öncelikle yarışmama katılan izleyicilerime, Sevgili Shelax firmasına ve Hakan Bey'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..
Çekilişi de Hakan Bey gerçekleştirdi ve şanslı 10 kişi Shelax ayak destek ürünlerinden kazandı,, İşte Talihliler:


1-zeynep78
2-ece
3-mimozayım
4-makyajsubject
5-ruyayla
6-fulya bozkurt
7-hulia4
8-venüs
9-fnur
10-tuğba


Hepinizi tebrik ediyorum,,şansınız daim olsun..
En kısa sürede olcay.tile@gmail.com adresine iletişim bilgilerinizi bekliyorum...

NOT:
Shelax ayak destek ürünü kazanan tahillilerin hediyeleri firma yetkilisi Hakan Bey'in yurtdışına çıkması dolayısı ile pazartesi günü kargoya verilicektir...

5 yorum:

cicikan dedi ki...

tebrikler arkadaşlar:))

mimozayım dedi ki...

amanın kazanmışım.

zeynep78 dedi ki...

süper bende kazanmışım çok teşekkür ederim,diğer şanslı arkadaşlarıda kutluyorum...

hulia4 dedi ki...

bende kazandım çok sevindım.....kazananları de kutluyorum......

mimozayım dedi ki...

eee hediyelerim 1 ay geçmesine rağmen gelmedi. Hatta kimseninki gitmemiş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...