19.09.2010

Clinique High Lengths Mascara...


Clinique'in ''19 eylule kadar eski maskaranizi Clinique standlarina getirin,Deneme boyu Clinique maskara hediye edelim!'' kampanyasının bugün son günüydü...
Yanıma eski bir maskaramı almışken bugün de yolum hazır Tekin Acar'a düşmüşken:) hemen Clinique standında eski maskaramı Yeni Clinique High Lengths Mascara'nın deneme boyuyla değiştirme fırsatını yakaladım...
Sanırım 3 çeşit maskaradan dilediğimizle değiştirme fırsatımız vardı...
Stantda bulunan güler yüzlü bayan kirpiklerinizi tek tek ayırsın ve belirginleştirsin mi diye sorunca hemen evet cevabına atladım:))
Ve sonuç
Yeni Clinique High Lengths Mascara...

YENİ Clinique High Lengths Mascara ile en sıradışı hayallerinizden bile daha uzun, belirgin ve etkileyici kirpikler. Clinique’in şu ana kadar çıkardığı maskaralardan kirpikleri en uzun ve en belirgin göstereni. Clinique’in yeni buluşu olan özel eğimli fırça gözlerin doğal kıvrımını izleyerek her bir kirpiği, en ufak kirpikleri bile kökünden alarak belirginleştirir. Gözler gözle görülür şekilde çekici ve enerjik bir görünüme kavuşur.

ŞOVUN YILDIZI: ÖZEL YEŞİL FIRÇA
High Lengths Mascara’nın benzersiz fırçası her bir kirpiği ayırarak belirginleştirir.Fırçanın her bir dişinin yerleşimi ürünün en ideal şekilde yayılması ve kirpikleri tek tek kıvıracak şekilde planlanmıştır.

Özel yeşil taraktaki 3 sıra diş ürünün her zaman en optimum miktarda uygulanmasını sağlar. Fırçanın yeşil tarafı ise hangi tarafın kullanılacağının daha net anlaşılmasını sağlar.

DESTEK EKİP: UZATICI VE BAKIM YAPAN İÇERİKLER
Yeni High lenghts Mascara sadece kirpiklere belirgin ve uzun bir görünüm kazandırmakla kalmaz aynı zamanda bakım yaparak daha yumuşak ve esnek hale gelmelerine yardımcı olur. Ürünün Sodium Hyalauronate, Panthenol, yumuşak balmumu ve Pantethine içeren hafif formülü kirpiklerin esnekliğini ve sağlığını korur.

2 yorum:

sincabı buldum dedi ki...

alabildiğinize sevindim ben nereye gitsem kalmadı dediler sinir oldum..

Olcay Turkuaz dedi ki...

çok teşekkür ederim canım:))
senin alamadığına üzüldüm ama:((
umarım, clinique'in diğer kampanyalarından sende faydalanabilirsin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...