4.09.2010

Lava Hediye Kazananları!

Öncelikle gecikme için çok çok özür diliyorum ve yarışmama katılan herkese çok teşekkür ediyorum...

Garanti Alişveriş sitesi sponsorluğunda düzenlediğimiz yarışmamızda hediye kazanan şanslı isimler;

Random.org sonucu Lava Lila Lavanta Kesesi kazanan şanslı isim 2 nolu yorumun sahibi zeynep78,


Lava sabun kazanan şanslı isim ise 7 nolu youmun sahibi elusum oldu...

Tebrik ederim,,şansınız daim olsun...
En kısa süre içerisinde iletişim bilgilerinizi olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum...




5 yorum:

uğurböceği dedi ki...

tebrikler zeynep ve elusum

zeynep78 dedi ki...

harikaa !!
çok sevindim bu güzel gecede ALLAH razı olsun :)
hemen iletişim bilgilerimi gönderiyorum ....
teşekkürler..

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

tebrikelr zeynebimm:))

elusum dedi ki...

çook sevindim teşekkürler...
zeynep sana da tebrikler :))

nihan dedi ki...

tbrkler zeynepcim,tbrklr eluşum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...