30.12.2010

Vaseline İle Cildimizi Nemlendirelim...


Cildimizin ortalama her 2,5 santimetrekaresinde, 650 ter bezi, 20 kan damarı ve binden fazla sinir ucu bulunur. Cildimiz dokunma hissini sağlar, nasıl hissettiğimizi dış dünyayla paylaşmamıza yardımcı
olur.
Vücudumuzun %70'i sudan oluşmasına rağmen cildimiz su geçirmez bir bariyerdir.Koruyucu kalkanımız olan cildimiz bizi dış etkenlerden, güneşin zararlı ışınlarından, hastalık ve incinmelerden korur, kendini iyileştirir. Vücut ısımızı sabitler ve 37.5 C derecede kalmasını sağlar.Cildimizdeki 8milyon hücre 28 günde bir kendini yeniler. Cildimiz toplam ağırlığımızın %15'ini oluşturur. Cildimizin kapladığı alan 1.8 m2'dir. Cildimiz geceleri kendini iki kat daha hızlı yenileyen bizi yaşam boyu koruyan bir mucizedir...Bu mucizevi organın da kendini yenileyebileceği ortama kavuşması, yaşlanmasının geciktirilmesi şart.


Vaseline nemlendirici losyon da işte tam bunu sağlayan, cildimizin mucizesini koruyan muhteşem bir ürün. Cildimizin herhangi bir bölgesini günün istediğimiz zamanında nemlendirmeye yarayan Vaseline nemlendirici losyon, kullanır kullanmaz etkisini gösteriyor ve 24 saat boyunca tenimize ipeksi bir dokunuş sağlıyor.

Aloe Fresh,Essential Moisture veya Cocoa Butter seçenekleriyle tenimize ferahlık ve tazelik veren mis gibi bir kokuyla sarıyor. Ayrıca, su bazlı olan bu ürün,piyasadaki yağlı kremlerin aksine daha kolay tene yayılıyor ve emilim sağlıyor. Diğer losyonlara kıyasla, etkisi 24 saat gibi çok daha uzun sürüyor. Kısaca Vaseline cildimizin mucizesini devam ettirmemiz için bize muhteşem bir fırsat sunuyor...

Vaseline nemlendirici losyon serisiyle tanışmamı sağlayan FikriMühim'e teşekkürler...


Kaynak

7 yorum:

SeMa dedi ki...

bize 2 tane sana niye 3 tane geldi ?

Olcay Turkuaz dedi ki...

şekerim 1 tanesini indirim kuponu ile aldım:)))

SeMa dedi ki...

ok yoksa fikrimühime alınacaktım

P. dedi ki...

Bana hıc gelmedı bayanlar gule gule kullanın :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

teşekkür ederiz canım:))

mutlu yıllar bu arada:))

paşam41 dedi ki...

banada geldi güle güle kullan çok beğendim ürünü kokusunada bayıldım kalıcı cildimi yumuşacık yaptı.

Olcay Turkuaz dedi ki...

ben çikolatalısına bayıldım:))
teşekkür ederim canım,,güle güle kullanalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...