21.01.2011

Hürrem Sultan Kolonyası:)



Sanırım bu aralar kulağımızı en sık meşgul eden kelime bu :'HÜRREM'...

Kanuni Sultan Süleyman savaş dönemlerinde eşi Hürrem Sultan’a altın, mücevher dışında bazen de kolonya hediye edermiş...Ve bu hediyenin günümüzde de devam etmesi amacıyla ortaya çıkmış Hürrem Sultan Kolonyaları...

Kolonyaların kokusu ise Kanuni Sultan Süleyman’ın ‘büyük aşkla bağlı olduğu’ Hürrem Sultan’a yazdığı bir mektupta yer alan ‘Turuncum, narım, narencim…’ dizelerinden yola çıkarak belirlenmiş...Bu sebeple kolonyalar limon kokusu dışında mandalina ve greyfurt özü de içeriyor.. .

Kolonyanın kokusundaki yenilik şise tasarımına da yansımış olucak ki bu şık görüntü ortaya çıkmış...

Ben çok merak ettim ve 1 tanesinin sahibi oldum,,Benim Hürrem Kolonyam greyfurt-mandalina özlü... Şişenin kapağını açar açmaz mis gibi narenciye kokusu sizi büyülüyor...


Dip Not: 'Muhteşem Yüzyıl' dizisinde kullanılan parfüm şişesi Hürrem Sultan Kolonyalarının şişesiymiş:)

2 yorum:

paşam41 dedi ki...

bilmiyordum bak öğrenmiş oldum sayende :) çok güzel kokuları olmalı.

Olcay Turkuaz dedi ki...

bendekinin kokusu çok güzel canım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...