18.05.2011

RAEN 'in Doğal El Yapımı


Besleyici Maskesi...
Her ne kadar 'her cilt tipine uygun' diye belirtilse de yağ oranı fazla bir maske olduğu için benim gibi kuru ciltlerin bi nebze de olsa yardımcısı olabilir..Maskeyi kullanmadan önce çok iyi karıştırmak gerekiyor.İçindeki fındık ,vanilya ve coconut yağından oluşan kısım üste çıkıp,,gerisi dibe çöküyor çünkü:))
Bir kaç kez uyguladım,,yüzüme sürüp 15 dakika beklettikten ve sonra cildimi ılık suyla yıkadıktan sonra bile cildimde bir miktar yağ tabakası kaldı, suyla çıkmayınca pamuk ve gül suyu yardımıyla cildimi sildim..Sonrasında ise cildimde belirgin yumuşaklık hissettim..
O sebeple bu maskeyi cildim çok kuruduğu ve ve bu kuruluktan mütevellit gergin olduğu zaman kullanmayı düşünüyorum...




Bu arada içinde ek olarak süt tozu,mısır unu,yulaf ezmesi ve badem ezmesi var...Keşke bu kadar yağlı olmasaydı dicem ama sanırım besleyici maske olma özelliğini içindeki bu doğal yağlardan oluyor..
Kuru ve çok kuru ciltler benim gibi memnun kalabilir..Cildi yumuşacık yapması benim için kullanmaya değer bir vasıf...



Turkuaz

2 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

Canım aynu sorun bende de var.Cildim kuruduğunda bende kullanabilirim.Nerden ne kadara aldın?
Bu arada güle güle kullan.

Olcay Turkuaz dedi ki...

merhaba canım,,maske raen markasına ait ve web sitesinde online satış yapılıyor..
bu linkten kontrol edebilirsin..

http://www.raen.com.tr/index.php?m1=urunler&m2=2&p=1&pid=339

fiyatı 33 lira..

sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...