2.06.2011

BIODERMA-White Objective H2O


Leke sorunu yaşayan ciltler için aydınlatıcı, temizleyici ve makyaj çıkarıcı misel solüsyon.


• White Objective H2O Misel solüsyon hassas ciltler için formüle edilmiş olup, patentli W.O.® kompleksi ile cildi aydınlatarak durulama gerektirmeyen bir temizlik sağlar.
• Bir BIODERMA yeniliği olan W.O. patenti cilt pigmentasyonuna sebep olan ana mekanizmalar üzerine etki ederek cildin aydınlatılmasına yardımcı olur.
• White Objective H2O yüz ve göz makyajını mükemmel temizler.
• Formülündeki miseller ile bir adımda makyajın mikro emülsiyonunu gerçekleştirir ve durulama gerektirmez.
• White Objective H2O sıkça temizlemenin sebep olduğu tahrişin önlenmesine yardımcıdır ve White Objective’in aydınlatma etkisinin optimize edilmesine destek olur.



Bu ürünü yaklaşık üç haftadır;sabah ve akşam cilt temizliğinin yanı sıra makyaj temizliği için de aksatmadan kullanıyorum.
Özellikle uzun süreli kullanımdan sonra aydınlatıcı özelliği sayesinde cilt tonunda dengeliyici bir farklılık ve aydınlanma göze çarpıyor...
Daha öncesinde Bioderma'yı keşfetmemi sağlayan Hassas cilt hijyen serisinden Sensibio H2O solüsyonu kullanıyordum ve o üründen çok memnun kalmıştım.Şu ara o serinin nemlendiricisini halen kullanmaya devam ediyorum.
Bioderma'nın hassas cilt serisi için şu ana kadar hassas ciltlerin ihtiyacı olan bakımı en iyi karşılayan ürün grubuna sahip markalardan biri desem abartmış olmam sanırım.Zira ben Bioderma'yı keşfettikten sonra dolabımdaki diğer markalara ait cilt bakımı ürünleri çoktan unutulmuş durumda:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...