7.07.2011

Trendyol Alışverişi


Trendyol da geçen hafta Jennica marka babet ve sandeletler indirime girmişti,girmişti girmesine de saat on civarı siteye girdiğim halde ilgili kampanyadaki tüm ürünler nerdeyse tükenmişti..
Başkalarının sepetlerinden çıkarak nasıl olduysa benim sepetime giren yeşil babetimin sadece 36 nosu kalmıştı .Bir kaç saniyelik bir boşlukla bu babeti sepetime attım,çıkmaması için de baya çabaladım,F5 tuşu sayesinde:)))



Elde etmesi baya çetrefilli olsa da,sonunda bugün kavuştuk,,zaten fiyatı çok uygundu,,bir de indirim çekiyle alınca şaka gibi bir fiyata satın almış oldum ama asıl vizon rengi ve bilekten bağlamalı olan babette nasıl gözüm kaldı offf:(( Kim aldı acaba? :))

2 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

f5 tusunu ogrendiğim iyi oldu. :)
güle güle kullan.

Olcay Turkuaz dedi ki...

teşekkür ederim kova kadını:))

evet,,sürekli ekranı yenilemek bu gibi durumlarda işe yarıyor:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...