8.08.2011

Gabrini'den Yepyeni Diamond Ojeler...


 Gabrinin yeni Summer Edition ojelerini henüz yeni yeni keşfetmeye başlamışken yepyeni bir serisiyle daha tanışma fırsatım oldu...
Diamond Serisi...

 
Adından da tahmin edileceği üzre bu ojeler ışıl ışıl...
 




Özelllikle koyu renkler gerçekten çok başarılı..Tek kat sürmek bile yeterli oluyor...







Benim faworilerim kırmızı ve mürdüm rengi oldu...
Açık renkler daha ışıltılı duuruyor tırnakta ama ben bu renklere bayıldım..Işıltıları tam da tırnakta görmek istediğim oranda...

  
Kırmızı 54, Mürdüm 68 nolu.. 

 
Açık renkte ise faworilerim  60 ve 66 numaralı ojeler oldu...


Gabrini'nin yepyeni Diamond serisini ve diğer tüm ürünlerine e- gabrini sitesinden ulaşabilir ve satın alabilirsiniz...
Ojelerin tanesi 1,5 tl...



2 yorum:

Giz dedi ki...

Ben bu parıltılı ojeleri direk sürmek yerine altına mat tek kat bir renk üstüne sürmeyi tercih ediyorum canım çok daha belli oluyor ışıltısı o zaman :)


http://gizliteras.blogspot.com/

Olcay Turkuaz dedi ki...

ben hiç öyle denememiştim,,en kısa sürede uygulucam canım,,tavsiyen için teşekkür ederim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...