1.12.2011

BERR-IN’DEN MASKÜLEN ROMANTİZM


Berr-In yeni sezonda yine çok güçlü bir profille karşımıza çıkıyor.Koleksiyonun net,yalın kimliği grafiksel detaylarla birleşerek geleceğin bağımsız ve güçlü kadınının habercisi olurken Berr-In kadını androjen bir görünümün altında çarpıcı bir çekicilik sunuyor. Markanın yaratıcısı Berrin Eser, dantel,şifon,plise gibi romantik ayrıntıları deri,gömlek ve ceket yakaları gibi erkeksi detaylarla harmanlayarak sezona yeni,iddialı ve gösterişli bir yorum katıyor.
Günden geceye uyarlanabilen, rahatlığın şıklıkla kesiştiği yalın ama çarpıcı detayların bulunduğu bu koleksiyon Berr-In kadınının özel kimliğini vurguluyor.





















Basın Bülteni

7 yorum:

paşam41 dedi ki...

slm canım nasılsınnnnnn
beni sorarsan yoğun çalışıyorum iş yerinden arada bakmaya çalışıyorum keyifler nasıl herşey iyidir inş.çok öpüyorum

Olcay Turkuaz dedi ki...

iyiyim canım,,çok teşekkür ederim...
sen nasılsın?
yoksun ortalarda uzun süredir:)

bende çok öpüyorum...

sevgiler...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o bol bol zıncırlı kolyenın aynısı hmde var 29.95 yada 49.95 olması lazım
bayıldım koleksıyona

Olcay Turkuaz dedi ki...

bende çok beğendim,,özellikle ekru rengindeki parçalar çok şık...

Adsız dedi ki...

BAYILDIM !!!!!!!!!!!

Olcay Turkuaz dedi ki...

Bende:))

paşam41 dedi ki...

ne olsun be tatlım ev iş koşturmaca bu aralar işte bakmaya çalışıyorum artık daha sık takip edeceğim inş öpt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...