19.03.2012

Haftasonu Alışverişinden...



Mango indiriminden birkaç parça birşey daha bulurum diye düşünürken (yaklaşık bir ay öncesinde sadece bir gömlek ve iki adet jean almıştım çünkü) kışlık parçalar kaldırılıp vitrininde baharlık ürünler yer edinmiş meğersem,almak istediğim hırka ve kazaklar da çoktan yok olmuş tabi bu sürede:(





 Fotoğaflar cep telefonu ile çekildiği için pek göze hitap etmiyor tabi ki ama mağazalarda fotoğraf makinesiyle çekim yaptığımı düşünemiyorum satış elemanlarının muhteşem bakışları eşliğinde:) 






Mango'dan eli boş çıkınca Mudo'da bu pek beğendiğim hırkayı gördüm:) Zaten ekru,vanilya tonlarında bir bir obje gördüm mü satın almamam zor oluyor:)



Yine aynı renk tutkunluğuyla Mudo'dan alınmış cici tuzluk ve biberlik) 


Turkuaz  

4 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

hepside çok güzel ama en çok beyaz kısa kollu gömlek-ceketi beğendim:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

kozmetikperisi; evet, o cici ceket benimde mağazada beğendiklerim arasındaydı:)

yıldız dedi ki...

çoook romantik

Olcay Turkuaz dedi ki...

yıldız; teşekkürler:)
evet,hem giysi hem her türlü obje de romantizmin izleri çok hoşuma gider:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...