9.05.2012

Günden Kareler...










Hazır kırlara çıkmışken eve Papatyasız dönmek olmazdı.










48 kg'dan yukarısı benim için kabus olsa da hiç birşey bu güzelliklerle kendimi mutlu etmeme engel değil:)
Evet,ikisini de ben yedim,pişman değilim; bir parçacık anneme vermiş olabilirim:p




Bütün kargolarım habersiz gelsin,hepsi bana sürpriz olsun istiyorum.
Dün gelen Bingo Soft paketi gibi:)
Benden habersiz annem hemen denemiş , sonuç; çamaşırlarda buram buram parfüm etkisi:)



Kokusuna bayıldım:)


2 yorum:

Unknown dedi ki...

bingo ne hoş bı suprız yapmıs! miss kokuları benim de burnum aldı gibi :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Serap Tan; :))
Evet,hoş bir sürprizdi:)
Valla kokusu oraya kadar gelir sanırım, baya belirgin bir kokusu var çünkü:))

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...