29.06.2012

Flormar-Jewel Gold



Flormar'ın  Jewel Gold koleksiyonunu çıkaracağını bilgisini Nisan ayında almıştım , sonrasında herhangi bir bülten vs. de ulaşmadığı için tesadüf eseri face sayfalarında görmüştüm yeni kolleksiyonun ürünlerini.
Dün beklenmedik bir zamanda gelen bu paket sayesinde serinin bir kaç ürünüyle tanışma fırsatım oldu.
Kollekyonda altı farklı ürün mevcut.
Jewel Gold 2 Easy Mascara & Eyeliner, Jewel Gold Crystal Parlatıcılar ve RujlarJewel Gold Terracotta Melange Pudra ve Terracotta Farlar ve Jewel Gold Ojeler.
 Tam yaza özel bu kolleksiyon, benim gibi renkli kozmetikte ışıltı ve gold tonlarıyla pek arası olamayan birinin bile  ilgisini çekmeyi başardı diyebilirim. Özellikle şık ambalajlarıyla:)
Koleksiyon bronz tene çok yakışacağını düşündüğüm renk tonlarıyla makyajda ışıltıdan vazgeçemeyenler için çok iyi bir seçenek olabilir.



Jewel Gold Lipstick JG01

Ruj ve lipgloss'larda açık tonlar her zaman faworim, paketimden çıkan Lipgloss'um çikolata rengi ama neyseki rujumun rengi tam benlik:)



Jewel CRYSTAL LipGloss JG103

Işıl ışıl dudaklara sahip olmamızı sağlayan  Lipgloss'lar ve rujlar  aynı zamanda Mango yağı, shea yağı, kakao yağı ve kayısı yağıyla dudaklarımızı nemlendiriyor.

Bu lipgloss'u üzülerek de olsa kullanamıcam sanırım,rengi çok güzel ama benim için oldukça koyu:(


Jewel Gold Oje JG453


Teşekkürler Flormar Türkiye...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...