19.11.2012

Estee Lauder-Advanced Night Repair


Bu postta şu ana kadar kullandığım cilt bakım ürünleri içerisinde en çok memnun kaldığım ürünlerden birini tanıtıcam, kendisi bence dünyanın en iyi serumu unvanını kesinlikle hakediyor:) Evet, bahsi geçen ürün Estee Lauder-Advanced Night Repair...

 Bu serum,
Cilt yaşlanmalarına karşı çevresel etmenlerden ve yaşlanmadan dolayı bozulan DNA’yı 
 onarıyor ve yaşlanmanın üç ana belirtisinde gerileme sağlıyor.
Bunlar: Belirgin çizgiler, eşit olmayan cilt tonu ve ürünün yoğun nemli yapısıyla kısa sürede ortadan kalkan kuruluk problemi.

 Yoğun ve yumuşacık bir yapısı mevcut bu serumun, cildi tek başına mükemmel nemlendiriyor, bu sebeple üstüne ayrı bir nemlendirici ürün uygulama ihtiyacı hissetmedim ben.
Her cilt tipine uygun ve benim yağlıya dönük cildime hiçbir yan etki göstermedi, üç damlası tüm cilde yetiyor, cilt yüzeyinde gerginlik hissi yaratmıyor ve çok kısa bir sürede emiliyor.
 Daha düzenli bir cilt yapısı ve tonu, ürünün cildimde gözlemlediğim artılarından ayrıca ciltte bıraktığı aydınlık görünüm de ürünü benim için kusursuz kılıyor.
Yağlıya dönük bir cilt yapım olmasına rağmen çene bölgem sürekli kuruyan zaman zaman pul pul dökülen bir yapıya sahipti, bu serum etkili nem sağlayıcı ve cilt hasarını giderici özelliğiyle cildin o bölgesindeki kuruluğu giderip, cilt bütününün eşit ve dengeli bir yapıya kavuşmasını sağladı.

Ben ürünü şu ana dek sadece geceleri kullandım ama gündüzleri de kullanılabilen bir serum. 
Geceleri cilt hücrelerinin onarımı, gündüz ise çevresel faktörlerin cilde vereceği hasara karşı cildi koruma görevi üstleniyor.

 Daha uzun süreli kullanımda cildimde daha fazla olumlu yönlerini görebileceğime inandığım Advanced Night Repair güzel ve daima genç kalmak isteyen bir cildin asla vazgeçemeyeceği bir ürün...



Advanced Night Repair: 265 TL.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BUnu annem kendısı ıcın almısdı canım baya ıyı geldıgını soylemısdı hala dıbınDe var ellerımın usdune surdüm bende :D yuzume surmedım zarar vermesın şuan dıye ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...