7.01.2014

Flormar PASSIONATE DOTS 03 NAIL ENAMEL...


 Flormar Passionate Dots PD03'ün; rengini, yoğun ve kıvamlı yapısı sayesinde tek kat uygulamada dahi çok net ortaya çıkan kumlu&pütürlü yapısını oldukça beğendim. 
Belki benim için tek sorunu fırça yapısı olabilir, geniş fırçalarda oje sürümü benim için kesinlikle çok çok daha kolay ve daha düzgün uygulanabilir oluyor. 
Fırça yapısı ince olduğundan mıdır bilinmez, ben ürünü tırnağa uygularken tırnak kenarlarında ürünün yoğunlaştığına şahit oldum,  oje çok kısa sürede kuruduğu için tırnağa ojeyi dağıtmak da oldukça hızla olmak gerekiyor.








*Teşekkürler Flormar Türkiye...


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kum ojeyi ilk defa Pastel markasında görmüş ve beyazını denemiştim. Çok memnun kalmıştım. Flormar'ın bu serisi ve bu rengi tek kelimeyle şahane. E parmaklarla tırnaklar da kalem gibi olunca çok şık olmuş. Teşekkürler paylaşımınız için.. Sevgiler.

Olcay Turkuaz dedi ki...

Bende ilk Flormar'da denemiş oldum:)Pastel'in bu yapıdaki ojelerini hiç kullanmadım henüz.

Evet, renk gerçekten çok güzel, kumlu yapıyı da çok net gösteriyor.
Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

çok sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...