28.02.2014

Saç Bakım:'Loreal Elseve Nem Kolajen 48 Saat'.

Denediğim Loreal Elseve markasına ait şampuan serileri içerisinde kesinlikle sıfır memnuniyet derecesi ile ayrıldığım seri Nem Kolajen 48 Saat serisidir.
Sık yağlanmasının yanı sıra saçlarımın saç uçlarına doğru oldukça kuru bir görünüme sahip olması ve içindeki nem takviyesinin bu soruna çare olacağını düşünmem, ürünü deneme isteği uyandırmıştı.
 Ama sık yağlanan saçlarım bu şampuan ve saç kremi sayesinde daha hızlı yağlanmaya başladı. Hiçbir şekilde hacim , ya da saçlarımın daha kolay şekil almasının sağlayacak olumlu bir etkisinin olmadığını da belirtmek isterim.
Küçük bir örnek vermek gerekirse geceden yıkanan saç ertesi gün ortalarında hızla yağlanmaya başlıyor ve siz henüz 12 saat dolmadan saçınızı tekrar yıkamak zorunda kalabiliyorsunuz.
24 saat ismini haketmediğini net olarak söylebilirim .Birinci 12 saatten sonra ürünün kullanım süresi doluyor. 24 saat süreli halini saçlarımda düşünemiyorum. 

Bir diğer olumsuz etkisi ise saçlarımda zar zor yok ettiğim kepeğin geri dönüşünü sağlaması oldu.
Sanırım bir şampuanın saçlarıma bu kadar olumsuz getirisi olmamıştır:(
Her yönüyle benden eksi puan alan bir seri 'Loreal Elseve Nem Kolajen 48 Saat'...

8 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

aynen benim içinde çok olumsuzdu. Loreal elseve ürünleri eskisi gibi tatmin edici değil =(

Olcay Turkuaz dedi ki...

Evet, ne yazık ki:(
Aslında Loreal Elseve markasına ait bir seri olduğu için bu kadar olumsuz getirisi olacağını hayal etmemiştim:(

sevgiler

Kermit Alemlerde dedi ki...

Organik bir şampuana geçiş yaparak zararlı sls etkilerinden saçınızı arındırabilirsiniz.Elseve şampuanın azizliğine benzeri etkilerle ben de tanışmıştım maalesef ki :/

Olcay Turkuaz dedi ki...

Belki şampuan kullanımından tamamen vazgeçebilirim.Henüz karar aşamasında olsam da artık oldukça yakın gelmeye başladı bu ihtimal:)

teşekkürler
sevgiler

nily21 dedi ki...

Bu seriden ben de hiç memnun kalmadım, ve blogda da yazdım. Genel olarak Elseve ürünlerini beğenirim ama bu seri hiç olmamış.

Olcay Turkuaz dedi ki...

Aynen öle:) Kullandığım en kötü şampuan diyebilirim kendisi için!

teşekkürler
sevgiler

Adsız dedi ki...

bu seriyi bende hiç beğenmedim, çabuk yağlandırmasının yanı sıra saçı kabar kabar kabarttı resmen.hiç sevmedim hemde...

Olcay Turkuaz dedi ki...

Seriyi kullanıp da memnun kalan yok gibi:)


çok sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...