2.06.2014

Organique Ölü Deniz Çamuru Maskesi...


Maske cilt bakım rutinimde kullanımını en çok sevdiğim cilt bakım ürünlerinden biri. Yağlıya dönük cilt tipine sahip olduğumdan kil maskeleri özellikle bu rutinde kendine yer buluyor. 
&
Yeni tanıştığım Organique Ölü Deniz Çamuru hem cilt hem de vücut için kullanılabilen Lut Gölü Çamuru içeren bir maske. Ürün cilde yararlı mineraller içeriyor ve herhangi bir kimyasal madde barındırmıyor. 
Ben şimdilik sadece yüz bölgesine uyguladım. İlk uygulamada maskeyi yüzümde çok fazla bekletmedim.Kullanmaya başlayacağım tüm maskeleri ilk olarak cildimde herhangi bir alerjik tepkimeye neden olabilme durumundan ötürü 3-5 dakika gibi kısa bir süre bekletiyorum. Sonuç olumsuz değilse eğer sonraki kullanımlarda bu süre 15-20 dakikaya kadar uzayabiliyor.

Ürün bildiğimiz kil maskeleri gibi  katı kıvamlı bir yapıya sahip ve yoğun bir kil&çamur kokusu içeriyor.
Ürünü cilt yüzeyine çok kalın bir tabaka olarak uygulamadım ben. Çünkü maske kurumadan cildi temizlemek gerekiyor. Ciltteki fazla yağı aldığı ve cildi temizlenmiş ve kirlerden arınmış bir görünüme kavuşturduğunu söyleyebilirim.
Siyah noktalara herhangi bir etkisini gözlemleyemedim şu ana kadar.Ama cilt temizliği için haftalık maske uygulamasına dahil edilecek bir ürün benim için.


Ürün ayrıca vücut için kullanıldığı vakit selülit tedavisinde olumlu sonuçlar verebiliyormuş.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...