11.09.2014

Maybelline Baby Lips...


Yaz'ın başında elime ulaşan bu harika paket sayesinde ne zamandır denemek istediğim Maybelline Babylips'lerle sonunda kavuşmuştuk:)

Sette, yaz ayları için kullanımı ideal, GKF 20 içeren Baby Lips Hydrate, Mint Fresh, İntense Care ve dudaklara renk verici yapısıyla kışın çantamdan eksik olmayacak Cherry Me, Pink Punch ve Peach Kiss çeşitleri bulunuyor.

Kullanım sonucu gözlemlediğim en önemli etki, muadili olarak sıkça karşılaştırılan nivea lipsler gibi ürünü gün içinde sürekli dudağa muhtaç etmiyor.Çoğunlukla sabah uyguluyorum, nemlendirme etkisi denediğim diğer lipslere nazaran daha uzun süre dayanıyor. Gün içinde çok sık uygulamanıza gerek kalmadan , dudaklara verdiği nemlendirme ve yumuşatma etkisini sevdim.












Pink Punch dudağa çok açık tonda bir pembelik veriyor, fazla sürüldüğü zaman ortaya daha yapay bir görüntü çıktığından renkli lipsleri çok hafif şekilde uygulamayı seviyorum.
Sette en  koyu tona sahip Cherry Me ; dudak nemlendiricilerinde koyu tonlar en son tercihimi oluşturduğundan bu rengin de Pink Puch'da olduğu gibi çok az bir miktarı dudakta doğal bir ton yakalamaya yetiyor..


 Bu yaz bana eşlik edenler ise, dudağın doğal rengini çok güzel yansıtması açısından şeftali kokulu Peach Kiss ve güneş koruma faktörlü yapısıyla  İntense Care oldu.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kutisuyla birlikte nerede satiliyor ve ne kadar

Olcay Turkuaz dedi ki...

Kutu olarak hediye gelmişti bana:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...