6.11.2014

Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator.


Kısa bir süre önce deneyimlemeye başladığım Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminatoraydınlık, taze ve eşit tonda bir cilt görünümü oluşturmaya yardımcı olmayı hedefleyen ve yağ içermeyen bir serum.Ürün hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygun ve yağ içermemesi benim gibi yağlıya dönük cilt tipine sahip olanlar için çok büyük bir artı. Bu formülü nedeniyle ürünün ciltte akne oluşturması minimum seviyeye iniyor.


Ürünü temizlenmiş cilde nemlendirici öncesi uyguladım,kullanımı cildi yormayan gözlemleyebildiğim kadarıyla cildi nemlendirme görevinine de sahip bu serum sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanımı öneriliyor.

İpeksi bir dokuya sahip,yoğun fakat oldukça hafif yapılı bu serum, ışıltılı pigmentler içeriyor ve kısa süreli kullanımda dahi cildin daha canlı görünmesine yardım ediyor ama bahsedildiği gibi cilt tonu eşitsizliğini kısa sürede giderme ya da cilt lekelerine olumlu bir etkisini görmedim ben.Serumun cilt tarafından kolay emilmesi ve cilt yüzeyinde oluşan hassasiyeti-kızarıklığı kısa sürede gidermesi serumun gözlemleyebildiğim diğer olumlu etkileri.


Serumun içeriğinde C vitamini ve bitkisel özler yer alıyor. Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator, canlı ve taze bir cilt görünümü için tercih edilebilir.


30 ml ve 50 ml  fiyatları; 165 TL ve 250 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...