24.04.2015

HomeMade Aromaterapi Gözaltı Serumu...


Son zamanlarda kullandığım yağ formasyonlu cilt bakım ürünlerinden biri de HomeMade Aromaterapi markasına ait Gözaltı Serumu...

Doğal formülasyona sahip bu göz bakım serumu; soğuk sıkım havuç tohumu yağı, soğuk sıkım kuşburnu yağı ve lavanta uçucu yağı barındırıyor.

Yağ formasyonlu bir ürün olduğundan serumu günde 1 kez sadece geceleri kullandım.

Kuru ve temiz göz çevresine 1-2 damla serumu dairesel hareketlerle uyguladım.Uygulama sonrası yüzeyde kalan hafif yağlı görünüm kısa süre içerisinde yok oluyor.

Ben göz çevrem de çok nadir kuruluk problemi yaşarım, her daim nemli bir görüntüsü vardır göz çevremin, buna rağmen uyguladığım bu yağ formasyonlu göz serumu komedon-sivilce oluşumu gibi herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi. 


Yaklaşık 1,5 aya yakın kullanım süresinde uygulandığı bölgede gözlemlediklerim; ince çizgileri hafiflemiş ve daha aydınlık görünümlü bir göz çevresi oldu.


Serumun, göz çevresine verdiği yumuşaklığı ve yeterli derecedeki nem miktarından da memnun kaldığımı söyleyebilirim.


15 ml fiyatı; 50 TL.

2 yorum:

Roket Osman dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni gördüm ve çok beğendim. hemen takibe alıyorum :)
Bana da beklerim > RoketOsman

Olcay Turkuaz dedi ki...

Çok teşekkür ederim:)


sevgilerimle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...