30.04.2017

Yeni Bir Alışveriş Deneyimi.


Yurtdışı alışveriş sitelerinden uzun süredir hasır materyal dışında farklı malzemeden yapılmış çanta satın almıyordum. Ya malzemesi daha kalitesiz, ya formunun sitede göründüğü halden farklı olması vb. sorunlar beni bir müddet farklı materyal içerikli çanta satın almaktan soğutmuştu.
Yoshop.com sitesinde ise bu çantayı görünce tüm olumsuz olasılıkları göz ardı edip, hiç düşünmeden kendisini sepete ekledim. Site ile ilk alışveriş deneyimini yaşıyor olmama rağmen çanta elime ulaşınca beni hayal kırıklığına uğratmamasına çok sevindim. Sitede tüm ürünlerde kargonun ücretsiz olması ve yaklaşık 10 gün içinde siparişinizin elinize ulaşması diğer yurtdışı alışveriş sitelerine nazaran bu siteyi benim gözümde bir tık öne çıkarmış olabilir.😊
Alışverişimin bir diğer parçası ise bu pembe gözlük, pembe ve tonlarını bu kadar sevmeme rağmen neden şimdiye kadar bir pembe gözlük almamışım, hayıflandım.😊




Çok beğenerek sepete eklediğim babetim ise Rosewholesale.com'dan.


I ordered this gray print design bag whose colour and shape I adored, from Yoshop.com, as soon as I saw it on the site. I’m glad that I’ve bought it as I received the same product as the visvals on the site. And is just 10 days.
The price of the bag is about 21 dollars, Together with the beauty of it’s color , it is also a quality and practical bag.
I’m glad that I’ve discoreved Yoshop.com. From now on , it will be one of the sites that will accompany me with my shopping abroad.


Çanta-Bag; Yoshop.com
Gözlük-Sunglasses; Yoshop.com
Babet-Flats;Rosewholesale.com


     

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...